Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/276983
Title: Визуальные коммуникации туристического бренда
Other Titles: Visual communications of the tourist brand / E. L. Parhoс, O. E. Gopienko
Authors: Пархоц, Екатерина Леонидовна
Гопиенко, Ольга Евгеньевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Искусство. Искусствоведение
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Культура. Культурология
ЭБ БГУ::ТЕХНИЧЕСКИЕ И ПРИКЛАДНЫЕ НАУКИ. ОТРАСЛИ ЭКОНОМИКИ::Внутренняя торговля. Туристско-экскурсионное обслуживание
Issue Date: 2021
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Актуальные проблемы дизайна и дизайн-образования : материалы V Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 14–15 апр. 2021 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Н. Ю. Фролова (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2021. – С. 241-248.
Abstract: Авторы статьи рассматривают различные подходы в создании национального бренда, сравнивают бренды нескольких стран. Вопросы сохранения традиций, отражение их в визуальных коммуникациях решаются совместно с необходимостью отвечать современным вызовам рынка и развития культурных связей
Abstract (in another language): The authors of the article consider various approaches to creating a national brand, compare the brands of several countries. The issues of preserving traditions, their reflection in visual communications are solved together with the need to meet modern market challenges and the development of cultural ties
Description: Раздел 4. Кросскультурные исследования в дизайне
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/276983
ISBN: 978-985-881-251-5
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2021. Актуальные проблемы дизайна и дизайн-образования

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
241-248.pdf1,65 MBAdobe PDFView/Open
295-297.pdf1,23 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.