Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/276969
Title: Национальный орнамент как сквозной элемент бренда Республики Беларусь
Other Titles: National ornament as a cross-cutting element of the brand of the Republic of Belarus / T. D. Rabets
Authors: Рабец, Татьяна Дмитриевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Искусство. Искусствоведение
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Культура. Культурология
Issue Date: 2021
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Актуальные проблемы дизайна и дизайн-образования : материалы V Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 14–15 апр. 2021 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Н. Ю. Фролова (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2021. – С. 151-159.
Abstract: В статье дана характеристика особенностей использования национального орнамента в качестве сквозного элемента белорусских брендов, которые представляют собой определенные символические конструкции, идентифицирующие Республику Беларусь и в своей совокупности призваны вызывать положительные ассоциации с тем государством, которое они представляют на международном рынке
Abstract (in another language): The article describes the characteristics of the national ornament usage as a cross-cutting element of Belarusian brands, which are certain symbolic constructions that identify the Republic of Belarus, and as a whole are designed to evoke positive associations with the state they represent on the international market
Description: Раздел 3. Дизайн в контексте междисциплинарных исследований
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/276969
ISBN: 978-985-881-251-5
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2021. Актуальные проблемы дизайна и дизайн-образования

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
151-159.pdf1,66 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.