Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/273364
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorТычко, Г. К.-
dc.date.accessioned2021-12-20T13:45:01Z-
dc.date.available2021-12-20T13:45:01Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЖурналістыка – 2021 : стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 23-й Міжнар. навук.-практ. канф., прысвеч. 100-годдзю Берарус. дзярж. ун-та, Мінск, 11 лістап. 2021 г. / Беларус. дзярж. ун­т ; рэдкал.: В. М. Самусевіч (гал. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2021. – С. 115-118.-
dc.identifier.isbn978-985-881-229-4-
dc.identifier.urihttps://elib.bsu.by/handle/123456789/273364-
dc.descriptionЧастка І. Раздзел І. Журналістыка ва ўмовах лічбавізацыі медыяпрасторы-
dc.description.abstractУ артыкуле аналізуюцца змены культурных арыентацый і паводзін медыя-аўдыторыі пад уплывам лічбавізацыі і ўрбанізму. Засяроджваецца ўвага на мадэрнізацыі форм і спосабаў падачы кантэнту сучаснай арт­журналістыкі. Адзначаецца, што, інтэрнэт стаў асноўным каналам папулярызацыі нацыянальнай культуры. Разглядаюцца характэрныя рысы медыякультуры (рэкламны кампанент, зніжэнне аналітыкі, перавага забаўляльна-сенсацыйнага аспекту), якія найбольш яскрава выявіліся ў інтэрнэт-выданнях-
dc.language.isobel-
dc.publisherМінск : БДУ-
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации-
dc.titleАрт-журналістыка ва ўмовах урбанізму і лічбавізацыі-
dc.title.alternativeArt-journalism in the condition of urbanism and digitalization / H. K. Tychko-
dc.typeconference paper-
dc.description.alternativeThe article analyzes the changes in cultural orientations and behavior of the media audience under the influence of digitalization and urbanism. The focus is on modernizing the forms and ways of presenting the content of contemporary art journalism. It is noted that the internet has become a major channel for promoting national culture. The author analyses the characteristic features of media culture (advertising component, reduced analytics, the advantage of the entertainment and sensational aspect), which are most pronounced in online publications-
Располагается в коллекциях:2021. Журналістыка – 2021: стан, праблемы і перспектывы

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
115-118.pdf312,05 kBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.