Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/272809
Title: Философия бизнеса в контексте новой модели цикла социально-гуманитарных дисциплин
Other Titles: Business philosophy in the context of a new model of the cycle of social and humanitarian disciplines / I.A. Barsuk
Authors: Барсук, И. А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2021
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Университетоведение: опыт и перспективы научных исследований и преподавания : материалы республиканской науч.-практ. конференции, приуроченной к 100-летию Белорусского государственного университета, Минск, 14 октября 2021 г. / БГУ, Фак. философии и социальных наук, Исторический фак. ; [редкол.: В. С. Сайганова (отв. ред.), О. В. Новикова, Т. В. Бурак]. – Минск : БГУ, 2021. – С. 21-26.
Abstract: Раскрывается роль и эвристический потенциал учебной дисциплины «Философия бизнеса» в контексте новой модели цикла социально-гуманитарных дисциплин, а также прослеживается корреляция дисциплины с моделью предпринимательского университета (Entrepreneurial university) или «Университет 3.0»
Abstract (in another language): The role and heuristic potential of the discipline "Business Philosophy" is revealed in the context of a new model of the cycle of social and humanitarian disciplines, and the correlation of the discipline with the model of an entrepreneurial university (Entrepreneurial University) or "University 3.0" is also traced
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/272809
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Number, date deposit: № 010805112021, Деп. в БГУ 05.11.2021
Appears in Collections:2021. Университетоведение: опыт и перспективы научных исследований и преподавания

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
21-26.pdf483,38 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.