Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/272413
Title: Формирование бренда города: кейс Нижнего Новгорода
Other Titles: Formation of the city brand: the case of Nizhny Novgorod / L. Р. Sidorova
Authors: Сидорова, Л. П.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Социология
Issue Date: 2021
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Социальные практики и развитие городской среды: урбанистика и инноватика [Электронный ресурс] : материалы междунар. науч.-практ. конф., Респ. Беларусь, Минск, 25–26 нояб. 2021 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: И. В. Пинчук (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2021. – С. 262-267.
Abstract: В статье рассматривается и уточняется понятие бренда города, делается акцент на понимании города как сложной системы, нуждающейся в многоаспектном анализе. На примере кейса Нижнего Новгорода рассматривается процесс формирования бренда города, включающий эффективное взаимодействие федеральных, региональных, муниципальных властей, бизнес-сообщества, а также активных представителей гражданского общества
Abstract (in another language): The article examines and clarifies the concept of a brand of the city, emphasizes the understanding of the city as a complex system that needs a multidimensional analysis. On the example of Nizhny Novgorod, the process of forming a city community is considered, including effective interaction of regional, municipal federal authorities, the business community, as well as an active civil society
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/272413
ISBN: 978-985-881-234-8
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2021. Социальные практики и развитие городской среды: урбанистика и инноватика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
262-267.pdf333,6 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.