Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/269929
Title: Брендинг как фактор устойчивого развития территории
Other Titles: Branding as a factor of sustainable development of the territory / N. Cherchenko, S. Marmashova
Authors: Черченко, Н. В.
Мармашова, С. П.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2021
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Бизнес. Образование. Экономика : Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 1–2 апр. 2021 г. : сб. ст. / редкол.: В. В. Манкевич [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2021. – С. 283-285.
Abstract: Исследуется брендинг территории как фактор ее устойчивого развития, направленный на улучшения имиджа территории, формирование ее уникальности и нацеленный на повышение конкурентоспособности территории. Рассматривается системный подход к проектированию территориального бренда как неотъемлемой части достижения целей устойчивого развития
Abstract (in another language): In this article, territorial branding is being researched as a factor of territorial sustainable development aimed to enhance territory’s image, shape territory’s uniqueness, and improve its competitiveness. Territorial branding is being approached systematically and positioned as an essential part of sustainable development achievement
Description: 3. Трансформация маркетинга в цифровой экономике
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/269929
ISBN: 978-985-7214-47-1
Appears in Collections:2021. Бизнес. Образование. Экономика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
283-285.pdf278,91 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.