Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/269916
Title: Применение QR-кода в качестве рекламного носителя
Other Titles: Using a QR-code as an advertising medium / Z. Anikina, D. Kolodnik
Authors: Аникина, Ж. П.
Колодник, Д. С.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2021
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Бизнес. Образование. Экономика : Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 1–2 апр. 2021 г. : сб. ст. / редкол.: В. В. Манкевич [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2021. – С. 236-238.
Abstract: Цифровая экономика постоянно предлагает новые инструменты для рекламного рынка, тем не менее существуют каналы, в которых технологическое развитие наступает позже других. Для того чтобы следовать актуальным тенденциям, необходимо использовать омниканальный подход и совмещать онлайн- и офлайн-каналы, чему может способствовать использование QR-кода. В статье рассматривается применение QR-кода в качестве рекламоносителя
Abstract (in another language): The digital economy constantly offers new tools for the advertising market, yet there are channels in which technological development comes later than others. In order to follow current trends, it is necessary to use an omnichannel approach and combine online and offline channels, which can be facilitated by the use of a QR code. The article discusses the use of a QR code as an advertising medium
Description: 3. Трансформация маркетинга в цифровой экономике
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/269916
ISBN: 978-985-7214-47-1
Appears in Collections:2021. Бизнес. Образование. Экономика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
236-238.pdf285,98 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.