Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/268885
Title: Роль событийных мероприятий в продвижении образовательных услуг Республиканского института китаеведения имени Конфуция БГУ
Other Titles: The role of event activities in the promotion of educational services of the Republican Institute of Chinese Studies named after Confucius BSU / Lu Ida
Authors: Люй Ида
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Культура. Культурология
Issue Date: 2021
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Международные отношения: история, теория, практика : материалы XI науч.-практ. конф. молодых ученых фак. междунар. отношений Белорус. гос. ун-та, Минск, 4 февр. 2021 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Е. А. Достанко (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2021. – С. 380-384.
Abstract: Событийный маркетинг является важной составляющей межкультурных коммуникаций в учреждениях образования. Республиканский институт китаеведения имени Конфуция БГУ в своей практике организует ежегодно ряд событийных мероприятий. Однако в большинстве случаев эти мероприятия направлены на студентов или слушателей курсов китайского языка. С целью приобщения к изучению китайского языка и культуры более молодого поколения (школьников старших классов) необходимо также проводить событийные мероприятия. Автором предлагается ежегодное проведение интерактивной игры-квеста «China» для указанной целевой аудитории. Представлена разработка общей концепции и краткого плана мероприятия
Abstract (in another language): Event marketing is an important component of cross-cultural communication in educational institutions. The Republican Institute of Chinese Studies named after Confucius of BSU organizes number of events every year. However, in most cases, these activities are aimed at students of Chinese language courses. In order to introduce the Chinese language and culture to the younger generation (high school students), it is also necessary to hold event activities. The author offers an annual interactive game-quest "China" for the specified target audience. The development of general concept and short plan of the event is presented
Description: Секция 5. Менеджмент массовых событийных мероприятий
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/268885
ISBN: 978-985-881-285-0
Appears in Collections:2021. Международные отношения: история, теория, практика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
380-384.pdf623,04 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.