Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/268641
Title: Продвижение экспорта стран: стратегии, подходы, инструменты
Other Titles: National policies, strategies and tools for export promotion / A.V. Malafei
Authors: Малафей, А. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2020
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Беларусь в современном мире = Беларусь у сучасным свеце : материалы XIX Междунар. науч. конф., посвящ. 99-летию образования Белорус. гос. ун-та, Минск, 29 окт. 2020 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: В. Г. Шадурский (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2020. – С. 335-340.
Abstract: Продвижение экспорта и закрепление продукции на новых зарубежных рынках является одним из приоритетных направлений экономической политики любого государства. Эффективная работа по наращиванию и диверсификации экспорта ведет к устойчивости экономического развития, обеспечению положительной динамики основных макроэкономических показателей и получению требуемых объемов валютной выручки
Abstract (in another language): Export promotion and consolidation of the gains in new foreign markets are some of the key priorities of economic policy in almost any state. Sustainable economic growth and development relies on promotion and diversification of export. Both are critical for maintaining a positive dynamic of macroeconomic performance indicators and generating adequate currency incomes and earnings
Description: Секция 4. Республика Беларусь в современной системе международных экономических отношений
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/268641
ISBN: 978-985-566-928-0
Appears in Collections:2020. Беларусь в современном мире = Беларусь у сучасным свеце

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
335-340.pdf459,63 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.