Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/267988
Title: Таргетированная реклама как инструмент маркетинговых коммуникаций на рынке спортивных услуг
Other Titles: Targeted advertising as a marketing communication tool in the sports services market / I. A. Prohorenkova, Y. G. Vailunova
Authors: Прохоренкова, И. А.
Вайлунова, Ю. Г.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2021
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Тенденции экономического развития в XXI веке : материалы III Междунар. науч. конф., Минск, 1 марта 2021 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: А. А. Королёва (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2021. – С. 970-973.
Abstract: В статье определены роль и значение маркетинговых коммуникаций на рынке спортивных услуг. Обоснованы преимущества таргетированной рекламы в социальных сетях. Проведено сравнение возможностей настройки таргетированной рекламы через приложение «Instagram» и социальную сеть «Facebook», сделан вывод о наиболее эффективном способе коммуникаций
Abstract (in another language): The article defines the role and importance of marketing communications in the sports services market. The advantages of targeted advertising in social networks are substantiated. The comparison of the possibilities of setting up targeted advertising through the application «Instagram» and the social network «Facebook» is carried out, a conclusion is made about the most effective method of communication
Description: Секция 5. Цифровая трансформация в бизнесе, образовании и социальной сфере
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/267988
ISBN: 978-985-881-220-1
Appears in Collections:2021. Тенденции экономического развития в XXI веке

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
970-973.pdf291,77 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.