Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/267879
Title: Оценка степени лояльности потребителей продукции ОАО «Глубокский молочноконсервный комбинат»
Other Titles: Assessment of the degree of loyalty of consumers of products of OJSC «Gluboksky dairy canning factory» / E. D. Krivyonok
Authors: Кривёнок, Е. Д.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управление
Issue Date: 2021
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Тенденции экономического развития в XXI веке : материалы III Междунар. науч. конф., Минск, 1 марта 2021 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: А. А. Королёва (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2021. – С. 671-674.
Abstract: Для укрепления отношений между брендом и потребителем на предприятиях разрабатываются и внедряются системы лояльности. Разработка системы лояльности является частью общей маркетинговой стратегии. Результат эффективности программы лояльности измеряется в комплексе множества показателей. При грамотной разработке систем лояльности можно надолго вовлечь покупателя во взаимодействие с брендом, постоянно стимулируя его к новым покупкам
Abstract (in another language): To strengthen the relationship between the brand and the consumer, enterprises develop and implement loyalty systems. Loyalty system development is part of the overall marketing strategy. The result of the effectiveness of the loyalty program is measured in a complex of many indicators. With the competent development of loyalty systems, you can involve the customer in interaction with the brand for a long time, constantly stimulating him to make new purchases
Description: Секция 4. Менеджмент XXI века: проблемы и перспективы развития
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/267879
ISBN: 978-985-881-220-1
Appears in Collections:2021. Тенденции экономического развития в XXI веке

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
671-674.pdf235,06 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.