Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/267843
Title: HR-бренд компаний как инновационный инструмент менеджмента и оценка его эффективности
Other Titles: HR-brand of companies as an innovative management tool and evaluation of its effectiveness / S. A. Bunko, V. S. Salenik
Authors: Бунько, С. А.
Саленик, В. С.
Keywords: ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управление
Issue Date: 2021
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Тенденции экономического развития в XXI веке : материалы III Междунар. науч. конф., Минск, 1 марта 2021 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: А. А. Королёва (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2021. – С. 577-580.
Abstract: Выявлены роль и тенденции развития HR-брендинга в Республике Беларусь. Обобщены теоретические разработки и практический опыт процесса формирования HR-бренда компаний. Обобщены существующие подходы к оценке эффективности HR-бренда и даны рекомендации по дальнейшему их совершенствованию
Abstract (in another language): The role and trends of HR branding in the Republic of Belarus have been identified. The theoretical developments and practical experience of the process of formation of HR-brand of companies are summarized. The existing approaches to evaluation of HR-brand effectiveness are summarized and recommendations for their further improvement are given
Description: Секция 4. Менеджмент XXI века: проблемы и перспективы развития
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/267843
ISBN: 978-985-881-220-1
Appears in Collections:2021. Тенденции экономического развития в XXI веке

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
577-580.pdf227,12 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.