Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/266668
Title: Качественный контент – основная ценность мультиплатформенных медиа
Other Titles: High-quality content – the core value of multiplatform media / Jia Fan
Authors: Цзя Фань
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2021
Publisher: ru
Citation: Рэгіянальныя СМІ Рэспублікі Беларусь у лічбавую эпоху: ад лакальнай праблематыкі да інфармацыйнай бяспекі дзяржавы [Электронны рэсурс] : матэрыялы III Рэсп. навук.-практ. канф., Мінск, 24 чэрв. 2021 г. / Беларус. дзярж. ун-т ; рэдкал.: В. М. Самусевіч (гал. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2021. – С. 262-266.
Abstract: В статье рассматривается бизнес-модель мультиплатформенных медиа на примере телевидения провинции Хунань. В рейтингах местного спутникового телевидения Китая на протяжении многих лет телевидение Хунани находится на лидирующих позициях. Под влиянием новых медиа «Хунань Спутниковое телевидение» стало отличным кроссплатформенным примером среди традиционных китайских телеканалов – от создания сети Золотой орел до разработки Манго ТВ и поиска бизнес-модели, идущей в ногу со временем. IP является основной ценностью и инновационной находкой кросс-медиа платформы «Хунань Спутниковое телевидение». Представленный опыт иллюстрирует теоретическое и практическое продвижение в изучении бизнес-модели мультиплатформенных медиа
Abstract (in another language): The article examines the business model of a multiplatform media on the example of Hunan province television. In the ratings of local satellite television in China, Hunan Television has been in the leading position for many years. Under the influence of new media Hunan Satellite TV has become an excellent cross-platform example among the traditional Chinese TV channels: from the creation of the Golden Eagle network to the development of Mango TV and the search for a business model that keeps up with the times. IP is the core value and innovative find of the Hunan Satellite TV cross-media platform. The presented experience illustrates the theoretical and practical progress in the study of the business model of multiplatform media
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/266668
ISBN: 978-985-881-214-0
Appears in Collections:2021. Рэгіянальныя СМІ Рэспублікі Беларусь у лічбавую эпоху: ад лакальнай праблематыкі да інфармацыйнай бяспекі дзяржавы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
262-266.pdf272,47 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.