Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/262166
Title: | Формирование навыков саморефлексии и оценки языковой деятельности у студентов младших курсов языковых специальностей |
Other Titles: | Building self-evaluation and speech activity asessment skills of junior students majoring in languages / Yu. M. Bulash, T. N. Yakovchits |
Authors: | Булаш, Ю. М. Яковчиц, Т. Н. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Минск : БГУ |
Citation: | Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания [Электронный ресурс] : материалы IV Междунар. науч.-практ. конф., посвящ. 100-летию Белорус. гос. ун-та, Респ. Беларусь, Минск, 26-27 марта 2021 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Е. А. Пригодич (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2021. – С. 367-372. |
Abstract: | Статья посвящена изучению значимости формирования у студентов навыков оценивания собственной учебной деятельности. На конкретном примере итогового занятия по дисциплине «Практика устной и письменной речи» авторы рассматривают один из способов проведения саморефлексии посредством подробной обратной связи с помощью анкеты-опросника |
Abstract (in another language): | The article deliberates upon the role of students’ building skills of own learning activity evaluation. Through the case study of a final lesson in the course “Oral and Written Speech Practice” the authors demonstrate a way of conducting self-evaluation by means of in-depth feedback in a questionnaire |
Description: | Раздел 2. Иностранные языки сквозь призму лингводидактики |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/262166 |
ISBN: | 978-985-881-279-9 |
Appears in Collections: | 2021. Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
367-372.pdf | 381,43 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.