Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/262166
Title: Формирование навыков саморефлексии и оценки языковой деятельности у студентов младших курсов языковых специальностей
Other Titles: Building self-evaluation and speech activity asessment skills of junior students majoring in languages / Yu. M. Bulash, T. N. Yakovchits
Authors: Булаш, Ю. М.
Яковчиц, Т. Н.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2021
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания [Электронный ресурс] : материалы IV Междунар. науч.-практ. конф., посвящ. 100-летию Белорус. гос. ун-та, Респ. Беларусь, Минск, 26-27 марта 2021 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Е. А. Пригодич (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2021. – С. 367-372.
Abstract: Статья посвящена изучению значимости формирования у студентов навыков оценивания собственной учебной деятельности. На конкретном примере итогового занятия по дисциплине «Практика устной и письменной речи» авторы рассматривают один из способов проведения саморефлексии посредством подробной обратной связи с помощью анкеты-опросника
Abstract (in another language): The article deliberates upon the role of students’ building skills of own learning activity evaluation. Through the case study of a final lesson in the course “Oral and Written Speech Practice” the authors demonstrate a way of conducting self-evaluation by means of in-depth feedback in a questionnaire
Description: Раздел 2. Иностранные языки сквозь призму лингводидактики
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/262166
ISBN: 978-985-881-279-9
Appears in Collections:2021. Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
367-372.pdf381,43 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.