Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/262155
Title: Некоторые аспекты обучения иностранному языку магистрантов неязыковых специальностей
Other Titles: Some aspects of teaching a foreign language to master’s degree students of non-linguistic specialties / N. V. Ivaniuk
Authors: Иванюк, Н. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2021
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания [Электронный ресурс] : материалы IV Междунар. науч.-практ. конф., посвящ. 100-летию Белорус. гос. ун-та, Респ. Беларусь, Минск, 26-27 марта 2021 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Е. А. Пригодич (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2021. – С. 315-319.
Abstract: Статья посвящена обучению иностранным языкам магистрантов неязыковых специальностей. Автор анализирует опыт организации обучения иностранному языку, английскому в частности, в Брестском государственном университете имени А. С. Пушкина, некоторые возникающие проблемы и пути их решения. Особое внимание уделяется организации самостоятельной работы магистрантов
Abstract (in another language): The article deals with teaching foreign languages to Master’s degree students of non-linguistic specialties. The author analyzes the experience of teaching foreign languages, English in particular, in the Brest State A. S. Pushkin University, some problems and their solutions. Special attention is paid to the organization of independent work of Master’s degree students
Description: Раздел 2. Иностранные языки сквозь призму лингводидактики
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/262155
ISBN: 978-985-881-279-9
Appears in Collections:2021. Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
315-319.pdf380,74 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.