Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/262058
Title: | Moodle как платформа для организации дистанционного обучения слушателей Института государственной службы |
Other Titles: | Moodle as a platform for organising distant learning for the trainees of The Civil Service Institute / T. V. Kudreyko |
Authors: | Кудрейко, Т. В. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Минск : БГУ |
Citation: | Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания [Электронный ресурс] : материалы IV Междунар. науч.-практ. конф., посвящ. 100-летию Белорус. гос. ун-та, Респ. Беларусь, Минск, 26-27 марта 2021 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Е. А. Пригодич (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2021. – С. 558-563. |
Abstract: | В статье рассматриваются вопросы организации дистанционного обучения слушателей Института государственной службы Академии управления при Президенте Республики Беларусь по дисциплине «Иностранный язык (профессиональная лексика)» при помощи системы управления обучением Moodle |
Abstract (in another language): | The article considers the questions of ogranising distant teaching of the discipline “Foreign Language (Professional Terms)” for the trainees of the Institute of Civil Service of the Academy of Public Administration under the aegis of the President of the Republic of Belarus with the help of the course management system Moodle |
Description: | Раздел 3. Информационно-коммуникационные технологии в преподавании иностранных языков и литературы |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/262058 |
ISBN: | 978-985-881-279-9 |
Appears in Collections: | 2021. Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
558-563.pdf | 381,51 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.