Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/260052
Заглавие документа: Digital marketing strategy of the higher educational institution: features and prospects
Авторы: Makarevich, U.
Makarevich, V.
Тема: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Дата публикации: 2020
Издатель: Минск : БГУ
Библиографическое описание источника: 77-я научная конференция студентов и аспирантов Белорусского государственного университета [Электронный ресурс] : материалы конф. В 3 ч. Ч. 2, Минск, 11–22 мая 2020 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: В. Г. Сафонов (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2020. – С. 300-303.
Аннотация: The article is devoted to the increasing role of digital marketing strategy, its development and implementation for higher educational institutions. The need for a systemic approach to the technology application to the marketing communications of higher educational institutions is underlined. Possible fields of digital marketing strategy of higher educational institutions application are listed. Peculiarities of the current situation on the market of higher education in conditions of global lockdown as well as the possibilities and advantages of live broadcasting implementation to the digital marketing and communication strategies of higher educational institutions are considered. The importance of continuation of digital strategy implementation and maintaining flexibility in terms of digital marketing tools application is emphasized
Доп. сведения: Экономический факультет
URI документа: https://elib.bsu.by/handle/123456789/260052
ISBN: 978-985-881-077-1; 978-985-881-078-8 (ч. 2)
Располагается в коллекциях:2020. Научная конференция студентов и аспирантов БГУ. В трех частях

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
300-303.pdf543,49 kBAdobe PDFОткрыть
Показать полное описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.