Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/257952
Title: Роль событийного маркетинга в продвижении курортных дестинаций
Other Titles: The role of the event marketing in the resort destinations’ promotion / Reshetnikova A., Eroshenko T.
Authors: Решетникова, А. Н.
Ерошенко, Т. Д.
Keywords: ЭБ БГУ::ТЕХНИЧЕСКИЕ И ПРИКЛАДНЫЕ НАУКИ. ОТРАСЛИ ЭКОНОМИКИ::Внутренняя торговля. Туристско-экскурсионное обслуживание
Issue Date: 2020
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Агроэкотуризм – 2020: новые поколения – новые тренды : материалы междунар. науч.-практ. конф., Минск, 11 дек. 2020 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Л. М. Гайдукевич (гл. ред.), В. А. Клицунова, А. Н. Решетникова. – Минск : БГУ, 2020. – С. 96-100.
Abstract: Проанализирован зарубежный опыт продвижения курортных дестинаций с использованием инструментов событийного маркетинга. Выявлено доминирование в структуре календаря событий курортных дестинаций фестивалей (музыкальных, этнографических, гастрономических и др.) и ярмарок. Изучены особенности применения календаря событий как инструмента продвижения курорта Друскининкай (Литва)
Abstract (in another language): The article analyzes foreign experience in promoting resort destinations with the use of event marketing tools. The predominance of festivals (music, ethnographic, gastronomic, etc.) and fairs in the structure of the resort destinations’ event calendar is revealed. The peculiarities of using the event calendar as a tool for promoting the Druskininkai Resort (Lithuania) are studied
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/257952
ISBN: 978-985-566-932-7
Appears in Collections:2020. Агроэкотуризм – 2020: новые поколения – новые тренды

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
96-100.pdf337,8 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.