Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/257946
Title: Узнаваемость объектов сельского туризма: архитектурный брендинг
Other Titles: Recognition of rural tourism objects: architectural branding / Kiseleva M.
Authors: Киселёва, М. С.
Keywords: ЭБ БГУ::ТЕХНИЧЕСКИЕ И ПРИКЛАДНЫЕ НАУКИ. ОТРАСЛИ ЭКОНОМИКИ::Внутренняя торговля. Туристско-экскурсионное обслуживание
Issue Date: 2020
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Агроэкотуризм – 2020: новые поколения – новые тренды : материалы междунар. науч.-практ. конф., Минск, 11 дек. 2020 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Л. М. Гайдукевич (гл. ред.), В. А. Клицунова, А. Н. Решетникова. – Минск : БГУ, 2020. – С. 56-58.
Abstract: В статье рассмотрены варианты брендинга агроэкоусадеб с позиции архитектуры. Для современных субъектов агротуристического бизнеса создание «уникального товара» в условиях высокой конкуренции является сложным этапом. Архитектурный брендиг является элементом управления агроэкоусадьбой, при помощи которого возможно создать уникальный образ и оставаться конкурентоспособным на туристическом рынке Беларуси
Abstract (in another language): The article examines the options for branding agricultural estates from the standpoint of architecture. For modern subjects of agritourism business, the creation of a "unique product" in a highly competitive environment is a difficult stage. Architectural branding is an element of agroeco-homestead management, with the help of which it is possible to create a unique image and remain competitive in the tourist market of Belarus
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/257946
ISBN: 978-985-566-932-7
Appears in Collections:2020. Агроэкотуризм – 2020: новые поколения – новые тренды

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
56-58.pdf313,38 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.