Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/257479
Title: Реклама «во время чумы»: тренды коммуникации в условиях эпидемии коронавирусной инфекции COVID-19
Other Titles: Advertising communication trends in «a time of (COVID-19) plague» / A. A. Litskevich, A. I. Solovyov
Authors: Лицкевич, А. А.
Соловьев, А. И.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2021
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Журналистика – Медиалогия – Наставничество [Электронный ресурс] : материалы Междунар. науч.-практ. конф., посвящ. 95­летию проф. Б. В. Стрельцова и 100-летию Белорус. гос. ун­та, Минск, 1 марта 2021 г. / Белорус. гос. ун­т ; под общ. ред. Н. А. Федотовой ; редкол.: О. М. Самусевич (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2021. – С. 335-338.
Abstract: Авторами исследуются особенности рекламной коммуникации в Беларуси и странах ближнего зарубежья в условиях эпидемии коронавирусной инфекции. Научная новизна исследования заключается в анализе рынка рекламных услуг во время текущей эпидемии и предложении рекомендаций по улучшению коммуникаций с целевыми аудиториями
Abstract (in another language): The authors study the features of advertising in Belarus, Russia and Ukraine in the context of an epidemic of coronavirus infection. The scientific novelty of the study lies in the analysis of the advertising services market during the current epidemic and offers recommendations for improving communication with target audiences
Description: Раздел IV. Коммуникативные практики современного медиапространства
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/257479
ISBN: 978­985­881­083­2
Appears in Collections:2021. Журналистика – Медиалогия – Наставничество

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
335-338.pdf323,4 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.