Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/257475
Title: Тренды рекламной коммуникации в социальных сетях (на примере сервиса подарочных сертификатов Surprise.by)
Other Titles: Trends of advertising communication in social media (on the example of gift certificate service Surprise.by) / D. I. Kovalevskaya, A. I. Solovyov
Authors: Ковалевская, Д. И.
Соловьев, А. И.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2021
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Журналистика – Медиалогия – Наставничество [Электронный ресурс] : материалы Междунар. науч.-практ. конф., посвящ. 95­летию проф. Б. В. Стрельцова и 100-летию Белорус. гос. ун­та, Минск, 1 марта 2021 г. / Белорус. гос. ун­т ; под общ. ред. Н. А. Федотовой ; редкол.: О. М. Самусевич (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2021. – С. 313-318.
Abstract: Авторами исследуются тренды в социальных сетях Instagram и TikTok на примере сервиса подарочных сертификатов Surprise.by. Новизна исследования заключается в том, что TikTok как новая платформа для продвижения брендов недостаточно представлена в научных исследованиях
Abstract (in another language): The authors investigate trends in the social networks Instagram and TikTok using the example of the gift certificate service Surprise.by. The scientific novelty of the study lies in the fact that TikTok is a new platform for brand promotion that has not been previously studied in science
Description: Раздел IV. Коммуникативные практики современного медиапространства
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/257475
ISBN: 978­985­881­083­2
Appears in Collections:2021. Журналистика – Медиалогия – Наставничество

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
313-318.pdf353,24 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.