Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/254155
Title: New social and professional competencies of the university educational environment in connection with the introduction of innovative teaching methods
Other Titles: Новые социальные и профессиональные компетенции образовательной среды вуза в связи с внедрением инновационных методов обучения / Соколовская И. А.
Authors: Sokolovskaya, I. A.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2020
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Современные проблемы формирования здорового образа жизни студенческой молодежи : материалы III Международной научно-практической интернет-конференции, 8–9 октября 2020 г., Минск, Беларусь / БГУ, Фак. социокультурных коммуникаций, Каф. экологии человека ; [редкол.: И. В. Пантюк (отв. редактор) и др.]. – Минск : БГУ, 2020 г. – С. 152-156.
Abstract: The article deals with the actual problem of the active introduction of distance learning systems in medical schools as one of the new pedagogical conditions for the training of competitive specialists. In addition, the subjective attitude to this innovation is justified and the possible consequences of the impact of online courses on the quality of future physician training are predicted
Abstract (in another language): В статье рассмотрена актуальная проблема активного внедрения в программы обучения вузов системы дистанционного обучения как одного из новых педагогических условий подготовки конкурентоспособных специалистов. Кроме того, дано обоснование субъективному отношению к данному новшеству и прогнозирование возможных последствий по влиянию онлайн-курсов на качество подготовки будущих специалистов высших учебных заведений
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/254155
Number, date deposit: №014818122020, Деп. в БГУ 18.12.2020
Appears in Collections:2020. Современные проблемы формирования здорового образа жизни студенческой молодежи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
152-156.pdf199,34 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.