Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/252463
Title: Значение парадоксальных решений в рекламных коммуникациях
Other Titles: The importance of paradoxic solutions in advertising communications / Y. V. Mickevich
Authors: Мицкевич, Ю. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2020
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка - 2020: стан, праблемы і перспектывы : ма­тэрыялы 22-­й Міжнар. навук.­-практ. канф., Мінск, 12–13 лістап. 2020 г. / Беларус. дзярж. ун­т ; рэдкал.: В. М. Самусевіч (гал. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2020. – С. 323-326.
Abstract: В статье раскрывается сущность понятий «парадокс», «рекламные коммуникации», «парадоксальные решения» и выявляются аспекты их взаимодействия. Цель исследования – определить значение парадоксальных решений в рекламных коммуникациях. Обосновывается суть креативности, которая заключается в создании новых взаимосвязей в известных явлениях, что приводит к рождению оригинальной творческой идеи, выраженной в художественном образе рекламы
Abstract (in another language): The article reveals the essence of the concepts: «paradox», «advertising communications», «paradoxical solutions» and identifies aspects of their interaction. The purpose of the study is to determine the significance of paradoxical solutions in advertising communications. The essence of creativity is substantiated. It aims at creating new relationships in well­known phenomena, which leads to the birth of an original creative idea expressed in the artistic image of advertising
Description: Раздзел ІV. Глабальная прастора камунікацыі
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/252463
ISBN: 978-985-566-920-4
Appears in Collections:2020. Журналістыка – 2020: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
323-326.pdf267,31 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.