Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/252399
Title: | Медыяадукацыя і інфармацыйная беспека |
Other Titles: | Media education and information security / S. V. Venidiktov |
Authors: | Венідзіктаў, С. В. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Мінск : БДУ |
Citation: | Журналістыка - 2020: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 22-й Міжнар. навук.-практ. канф., Мінск, 12–13 лістап. 2020 г. / Беларус. дзярж. унт ; рэдкал.: В. М. Самусевіч (гал. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2020. – С. 7-11. |
Abstract: | Фарміраванне медыйнай граматнасці аўдыторыі разглядаецца ў якасці фактару забеспячэння інфармацыйнай бяспекі асобы, сацыяльнай групы і дзяржавы. У кантэксце актуальнага стану глабальнай камунікацыйнай прасторы вызначаюцца перспектывы трансфармацыі сацыяльнай функцыі медыяадукацыі, абгрунтоўваюцца ўмовы паскоранага развіцця медыйнай граматнасці на глабальным узроўні. Вынікі даследавання могуць выкарыстоўвацца пры распрацоўцы медыяадукацыйных праграм у навучальных установах рознага ўзроўню |
Abstract (in another language): | The formation of media literacy of the audience is considered as a factor in ensuring the information security of the individual, social group and state. In the context of the current state of the global communication space, the prospects for the transformation of the social function of media education are determined, the conditions for the accelerated development of media literacy at the global level are justified. The results of the study can be used in the development of media education programs in educational institutions of different levels |
Description: | Раздзел І. Медыялогія як сінтэз навук |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/252399 |
ISBN: | 978-985-566-920-4 |
Appears in Collections: | 2020. Журналістыка - 2020: стан, праблемы і перспектывы |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.