Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/252351
Title: Губернская рекламная коммуникация (на материале адресной и справочной книги г. Витебска 1907 г.)
Other Titles: Provincial advertising communication (on the material of the address and reference book of Vitebsk in 1907) / T. V. Saladounikava
Authors: Солодовникова, Т. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::История. Исторические науки
Issue Date: 2020
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка - 2020: стан, праблемы і перспектывы : ма­тэрыялы 22-­й Міжнар. навук.­-практ. канф., Мінск, 12–13 лістап. 2020 г. / Беларус. дзярж. ун­т ; рэдкал.: В. М. Самусевіч (гал. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2020. – С. 500-503.
Abstract: В статье на материале адресной и справочной книги г. Витебска 1907 г. рассматриваются особенности губернской рекламной коммуникации начала XX в. Устанавливается тематический диапазон рекламных сообщений, формат подачи, структурно­композиционные особенности. Выявляются стратегии, характерные для современной рекламной коммуникации
Abstract (in another language): The article examines the features of the provincial advertising communication of the beginning of the XX century on the material of the address and reference book of Vitebsk in 1907. It sets the thematic range of advertising messages, the format of submission, their structural and compositional features. Strategies typical for modern advertising communication are identified
Description: Раздзел VI. Медыялінгвістыка і рэдагаванне
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/252351
ISBN: 978-985-566-920-4
Appears in Collections:2020. Журналістыка - 2020: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
500-503.pdf269,04 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.