Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/252335
Title: | Дополнительные учебные ресурсы для обучения английскому языку будущих журналистов |
Other Titles: | Additional educational resources for teaching English for future journalists / I. V. Tolstonogova |
Authors: | Толстоногова, И. В. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Мінск : БДУ |
Citation: | Журналістыка - 2020: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 22-й Міжнар. навук.-практ. канф., Мінск, 12–13 лістап. 2020 г. / Беларус. дзярж. унт ; рэдкал.: В. М. Самусевіч (гал. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2020. – С. 435-438. |
Abstract: | В данной работе дается обзор некоторых интернетресурсов, которые можно использовать для обучения английскому языку будущих журналистов. Все представленные интернетресурсы являются британскими и американскими образовательными площадками, с помощью которых преподаватель может осуществлять формирование не только языковых навыков, но и профессиональных компетенций будущих специалистов в медиасфере |
Abstract (in another language): | This paper describes some types of Internet resources that can be used to teach English to future journalists. All of the presented Internet resources are British and American educational platforms, with the help of which the teacher not only can form language skills, but also can carry out the professional education of future specialists in the media sphere |
Description: | Раздзел V. Міжнародная журналістыка і дыскурс-аналіз медыяпрацэсаў |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/252335 |
ISBN: | 978-985-566-920-4 |
Appears in Collections: | 2020. Журналістыка – 2020: стан, праблемы і перспектывы |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
435-438.pdf | 262,76 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.