Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/252335
Title: Дополнительные учебные ресурсы для обучения английскому языку будущих журналистов
Other Titles: Additional educational resources for teaching English for future journalists / I. V. Tolstonogova
Authors: Толстоногова, И. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2020
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка - 2020: стан, праблемы і перспектывы : ма­тэрыялы 22-­й Міжнар. навук.­-практ. канф., Мінск, 12–13 лістап. 2020 г. / Беларус. дзярж. ун­т ; рэдкал.: В. М. Самусевіч (гал. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2020. – С. 435-438.
Abstract: В данной работе дается обзор некоторых интернет­ресурсов, которые можно использовать для обучения английскому языку будущих журналистов. Все представленные интернет­ресурсы являются британскими и американскими образовательными площадками, с помощью которых преподаватель может осуществлять формирование не только языковых навыков, но и профессиональных компетенций будущих специалистов в медиасфере
Abstract (in another language): This paper describes some types of Internet resources that can be used to teach English to future journalists. All of the presented Internet resources are British and American educational platforms, with the help of which the teacher not only can form language skills, but also can carry out the professional education of future specialists in the media sphere
Description: Раздзел V. Міжнародная журналістыка і дыскурс-аналіз медыяпрацэсаў
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/252335
ISBN: 978-985-566-920-4
Appears in Collections:2020. Журналістыка – 2020: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
435-438.pdf262,76 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.