Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/250864
Title: | Использование современных технологий в преподавании дисциплины «Маркетинг» для студентов дневного отделения |
Other Titles: | Use of modern technologies in teaching the marketing discipline for full-time students / E. Khotsina |
Authors: | Хотина, Е. В. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Минск : Институт бизнеса БГУ |
Citation: | Бизнес. Образование. Экономика : Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 2 апреля 2020 г. : сб. ст. В 2 ч. / редкол.: В. В. Манкевич (гл. ред.) [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2020. – Ч. 2. – С. 392-395. |
Abstract: | Описывается опыт использования автором современных инновационных образовательных технологий, в том числе применения некоторых инструментов учебного портала Института бизнеса БГУ в преподавании курса «Маркетинг» для студентов дневного отделения специальности «Бизнес-администрирование». Также рассмотрены особенности восприятия информации современными студентами, их достоинства и недостатки. Представлены некоторые аспекты использования современных технологий для студентов заочного отделения |
Abstract (in another language): | The article describes the author's experience of using modern innovative educational technologies, including the use of School of Business of BSU educational portal some tools in teaching the course «Marketing» for full-time students of the specialty «Business administration». Also considered are the features of information perception by modern students, their advantages and disadvantages. Some aspects of using modern technologies for part-time students are presented |
Description: | 8. Инновационные модели и технологии бизнес-образования |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/250864 |
ISBN: | 978-985-7214-30-3 (общ.); 978-985-7214-32-7 (ч. 2) |
Appears in Collections: | 2020. Бизнес. Образование. Экономика |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
392-395.pdf | 623,8 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.