Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/250819
Заглавие документа: Фарміраванне беларускамоўнага сацыяльна значнага асяроддзя на аснове арганізаванай пераемнасці маршрутаў шматузроўневага ўзаемадзеяння
Другое заглавие: Formation of Belarusian socially significant media based on the continuity of organized multi-level interaction routes / V. Lukyanets
Авторы: Лук’янец, В. У.
Тема: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Дата публикации: 2020
Издатель: Минск : Институт бизнеса БГУ
Библиографическое описание источника: Бизнес. Образование. Экономика : Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 2 апреля 2020 г. : сб. ст. В 2 ч. / редкол.: В. В. Манкевич (гл. ред.) [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2020. – Ч. 2. – С. 232-236.
Аннотация: Фарміраванню камунікатыўных уменняў і навыкаў сучасных вучняў надаецца на сённяшні дзень вялікае значэнне: цяжка ўявіць паспяховага чалавека, творчую і актыўную асобу, схільную да самарэалізацыі і самавыражэння, маўленне якой вызначаецца беднасцю і аднастайнасцю моўных сродкаў, стылістычнай неўнармаванасцю. Разам з тым рэаліі ХХІ ст. дыктуюць свае правілы: усё часцей камунікацыя школьнікаў у рэчаіснасці саступае месца зносінам віртуальным. Гэта таксама накладвае свой адбітак на якасць маўлення падлеткаў, якое характарызуецца фрагментарнасцю, стыхійнасцю, недакладнасцю, нівеляваннем правіл пабудовы выказвання, аднатыпнасцю канструкцый, алагічнасцю і непаслядоўнасцю
Аннотация (на другом языке): Formation of communicative abilities and skills of today's students given so far of great importance: it is hard to imagine a successful person, creative and active personality, prone to self-realization and self-expression, it is determined by the poverty and monotony of language means, stylistic nevnarmavanastsyu. However, the realities of the XXI century dictate the rules: increasing communication students actually giving way to virtual communication. It also affects the quality of the speech of adolescents characterized by fragmentation, spontaneity, inaccuracy, leveling rules for constructing speech, the same design, alagichnastsyu and inconsistency
Доп. сведения: 7. Роль гуманитарных знаний в современном бизнес-образовании
URI документа: https://elib.bsu.by/handle/123456789/250819
ISBN: 978-985-7214-30-3 (общ.); 978-985-7214-32-7 (ч. 2)
Располагается в коллекциях:2020. Бизнес. Образование. Экономика

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
232-236.pdf742,35 kBAdobe PDFОткрыть
Показать полное описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.