Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/250745
Title: Современные способы продвижения продукции предприятия
Other Titles: Modern ways of promoting enterprise products / K. Saunina, S. Marmashova
Authors: Саунина, К. Н.
Мармашова, С. П.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2020
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Бизнес. Образование. Экономика : Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 2 апреля 2020 г. : сб. ст. В 2 ч. / редкол.: В. В. Манкевич (гл. ред.) [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2020. – Ч. 1. – С. 395-397.
Abstract: Описывается состояние мирового фармацевтического рынка. Изучены особенности и способы продвижения продукции на фармацевтическом рынке Беларуси
Abstract (in another language): The state of the global pharmaceutical market is described and studied the features and ways to promote products on the pharmaceutical market of Belarus
Description: 3. Коммуникации Digital-маркетинга
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/250745
ISBN: 978-985-7214-30-3 (общ.); 978-985-7214-31-0 (ч. 1)
Appears in Collections:2020. Бизнес. Образование. Экономика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
395-397.pdf461,02 kBAdobe PDFView/Open


PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.