Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/250742
Title: Расчет показателей клиентоориентированности компании
Other Titles: Calculating indicators for customer-oriented company / E. Pozharitskiy
Authors: Пожарицкий, Е. Д.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2020
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Бизнес. Образование. Экономика : Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 2 апреля 2020 г. : сб. ст. В 2 ч. / редкол.: В. В. Манкевич (гл. ред.) [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2020. – Ч. 1. – С. 383-386.
Abstract: Рассмотрены важные метрики клиентоориентированности компании, показан механизм расчета, приведены возможности использования полученных данных
Abstract (in another language): The article presents main indicators for customer-oriented companies and methods of its calculating
Description: 3. Коммуникации Digital-маркетинга
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/250742
ISBN: 978-985-7214-30-3 (общ.); 978-985-7214-31-0 (ч. 1)
Appears in Collections:2020. Бизнес. Образование. Экономика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
383-386.pdf456,16 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.