Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/250454
Title: | Цифровая трансформация в преподавании психологии в техническом вузе |
Other Titles: | Digital transformation in teaching psychology at a technical university / N. A. Khomova |
Authors: | Хомова, Н. А. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Информатика |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Минск : БГУ |
Citation: | Тенденции экономического развития в XXI веке : материалы II Междунар. науч. конф., Минск, 28 февр. 2020 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: А. А. Королёва (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2020. – С. 604-607. |
Abstract: | Статья посвящена использованию современных цифровых технологий в преподавании психологических дисциплин в техническом вузе. Рассмотрены варианты использования цифровых технологий на лекционных и практических занятиях, а также во всем современном вузовском пространстве, где цифровые коммуникативные средства являются сегодня основой формирования профессиональных компетенций, способствующих самореализации и социализации молодых людей |
Abstract (in another language): | The article is devoted to the use of modern digital technologies in the teaching of psychological disciplines in the technical University. The options of using digital technologies in lecture and practical classes, as well as in the whole modern university space, where digital communicative means are today the basis of formation of professional competences, contributing to self-realization and socialization of young people, are considered |
Description: | Секция 5: Цифровая трансформация в бизнесе, образовании и социальной сфере |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/250454 |
ISBN: | 978-985-566-935-8 |
Appears in Collections: | 2020. Тенденции экономического развития в XXI веке |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
604-607.pdf | 239,54 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.