Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/250411
Title: Digital Transformation in Business and Social Sphere
Other Titles: Цифровая трансформация в бизнесе и социальной сфере / А. Д. Дорош
Authors: Dorosh, А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2020
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Тенденции экономического развития в XXI веке : материалы II Междунар. науч. конф., Минск, 28 февр. 2020 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: А. А. Королёва (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2020. – С. 498-500.
Abstract: Innovation marketing works in the front end of the innovation process to explore market potentials and customer needs, gets feedback from the customer in the development process and markets the product at the back end of the process. Innovation marketing thus ensures that the new products and services are geared to the market and customers
Abstract (in another language): Инновационный маркетинг работает на переднем крае инновационного процесса, чтобы исследовать рыночные возможности и потребности клиентов, получает обратную связь от клиента в процессе разработки и продает продукт в конце процесса. Таким образом, инновационный маркетинг гарантирует, что новые продукты и услуги ориентированы на рынок и клиентов
Description: Секция 5: Цифровая трансформация в бизнесе, образовании и социальной сфере
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/250411
ISBN: 978-985-566-935-8
Appears in Collections:2020. Тенденции экономического развития в XXI веке

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
498-500.pdf232 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.