Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/250395
Title: Анализ пожизненной ценности клиента как способ сегментации целевой аудитории
Other Titles: Customer lifetime value analysis as the way of the target audience segmentation / E. Pozharistkiy, A. Molokovitch
Authors: Пожарицкий, Е. Д.
Молокович, А. Д.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управление
Issue Date: 2020
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Тенденции экономического развития в XXI веке : материалы II Междунар. науч. конф., Минск, 28 февр. 2020 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: А. А. Королёва (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2020. – С. 458-460.
Abstract: В статье рассказывается о показателе LTV, его пользе для бизнеса. Описывается сегментация существующих клиентов компании на основе их пожизненной ценности. Приводится формула расчёта
Abstract (in another language): This article explains LTV indicator and its benefits for business. It describes the segmentation of existing company customers based on their lifetime value. Also, LTV calculation formula is given
Description: Секция 4: Менеджмент XXI века: проблемы и перспективы развития
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/250395
ISBN: 978-985-566-935-8
Appears in Collections:2020. Тенденции экономического развития в XXI веке

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
458-460.pdf238,04 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.