Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/250352
Title: Управление цифровыми маркетинговыми коммуникациями
Other Titles: Management of digital marketing communications / I. V. Vishnyak, T. Y. Gorayeva
Authors: Вишняк, И. В.
Гораева, Т. Ю.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управление
Issue Date: 2020
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Тенденции экономического развития в XXI веке : материалы II Междунар. науч. конф., Минск, 28 февр. 2020 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: А. А. Королёва (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2020. – С. 350-352.
Abstract: Данная статья посвящена исследованию особенностей цифровых маркетинговых коммуникаций при продвижении компании на современном рынке в условиях информатизации и цифровизации общества и экономики. Изучены черты нынешних потребителей и явление связности между ними
Abstract (in another language): The article is devoted to the study of the features of digital marketing communications while promoting a company in the modern market in the context of informatization and digitalization of society and the economy. The features of current consumers and the phenomenon of connectivity between them are studied
Description: Секция 4: Менеджмент XXI века: проблемы и перспективы развития
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/250352
ISBN: 978-985-566-935-8
Appears in Collections:2020. Тенденции экономического развития в XXI веке

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
350-352.pdf245,07 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.