Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/250337
Title: Research of the Factors that Affect the Positioning of the Higher Educational Institutions
Other Titles: Исследование факторов, влияющих на позиционирование учреждений высшего образования / В. А. Макаревич, В. А. Макаревич, Е. А. Минюкович
Authors: Makarevich, U.
Makarevich, V.
Miniukovich, K.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2020
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Тенденции экономического развития в XXI веке : материалы II Междунар. науч. конф., Минск, 28 февр. 2020 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: А. А. Королёва (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2020. – С. 309-311.
Abstract: The authors discuss the role of the positioning of the higher educational institutions in their marketing and communication strategies and conduct marketing research in order to determine the factors that influence it that can be used to form a brand management complex for the educational organization
Abstract (in another language): Авторы обсуждают роль позиционирования учреждений высшего образования в их маркетинговой и коммуникационной стратегиях и проводят маркетинговое исследование с целью определить факторы, оказывающие на него влияние, которые могут быть использованы для формирования комплекса управления брендом образовательной организации
Description: Секция 4: Менеджмент XXI века: проблемы и перспективы развития
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/250337
ISBN: 978-985-566-935-8
Appears in Collections:2020. Тенденции экономического развития в XXI веке

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
309-311.pdf245,81 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.