Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/250254
Title: Рэкламныя і PR-тэксты ў фарміраванні іміджу выдавецтва: персуазіўныя стратэгіі і тактыкі : дыпломная работа / Таццяна Аляксандраўна Новаш; БДУ, факультэт журналістыкі, кафедра медыялінгвістыкі і рэдагавання; навук. кір. Горбач В. А..
Authors: Новаш, Таццяна Аляксандраўна
Keywords: ЭБ БГУ::ГРАМАДСКІЯ НАВУКІ::Масавая камунікацыя. Журналістыка. Сродкі масавай інфармацыі
Issue Date: 2020
Publisher: Мінск : БДУ
Abstract: Мэта даследавання: вызначыць спосабы рэалізацыі персуазіўнасці ў рэкламных і PR-тэкстах.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/250254
Appears in Collections:Лучшие дипломные проекты, защищенные студентами факультета журналистики. 2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Novash_dip.pdf520,59 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.