Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/243999
Title: Рекламный креатив в городской среде: методы коммуникационного взаимодействия (на примере наружной рекламы г. Минска) / Елизавета Васильевна ФАНДОРКО; БГУ, факультет журналистики, кафедра технологий коммуникации и связей с общественностью; науч. рук. Ю. В. Явинская
Authors: Фандорко, Елизавета Васильевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: Jun-2020
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/243999
Appears in Collections:2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Фандорко.pdf127,17 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.