Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/243607
Title: Человеческий фактор как движущая сила районных медиа
Other Titles: Human factor as moving power of corporate mass media / V. I. Shimolin
Authors: Шимолин, В. И.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2020
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Рэгіянальныя СМІ Рэспублікі Беларусь у лічбавую эпоху: ад лакальнай праблематыкі да інфармацыйнай бяспекі дзяржавы : матэрыялы Рэсп. навук.-практ. канф., Мінск, 5 мая. 2020 г. / Беларус. дзярж. ун-т ; рэдкал.: В. М. Самусевіч (адк. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2020. – С. 362-365.
Abstract: В статье анализируется роль личности редактора в развитии современных медиа, которые функционируют в условиях усиливающейся взаимной конкуренции, борьбы за рынок, за получение максимальной прибыли. Реалии складывающихся капиталистических отношений поставили руководителей редакций перед проблемой выбора духовно-моральных ценностей.
Abstract (in another language): The article analyzes the role of the personality of the editor in the development of modern media, who operates in the conditions of increasing mutual competition, the struggle for the market and for maximizing profit. The realities of the emerging capitalist relations put the editorial staff in the face of the problem of choosing spiritual and moral values.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/243607
ISBN: 978-985-566-934-1
Appears in Collections:2020. Рэгіянальныя СМІ Рэспублікі Беларусь у лічбавую эпоху: ад лакальнай праблематыкі да інфармацыйнай бяспекі дзяржавы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
362-365.pdf262,29 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.