Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/242362
Title: МАРКЕТИНГ ТОВАРА В СТРАНАХ ЭКСПОРТА
Other Titles: MARKETING OF GOODS IN EXPORT COUNTRIES
Authors: Ругалёва, Ирина
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2020
Publisher: Минск, БГУ
Citation: Женщины-ученые Беларуси и Польши : материалы международной научно-практической конференции, Минск, 26 марта 2020 г. / БГУ ; [редкол.: И. В. Казакова, И. В.Олюнина (отв. ред.)]. Минск : БГУ, 2020. С.125-127.
Abstract: В статье обосновывается комплексная характеристика проблем в области маркетинга в период вхождения на зарубежный рынок и при поддержании конкурентоспособности в его условиях. Приведены примеры из опыта крупных корпораций и рассмотрены недочеты в их стратегиях, сделаны выводы. Определено место маркетинга в процессе адаптации на внешнем рынке.
Abstract (in another language): The article justifies a comprehensive description of problems in the field of marketing during entry into the foreign market and while maintaining competitiveness in its conditions. Examples from the experience of large corporations are given and shortcomings in their strategies are considered, conclusions are drawn. The location of marketing in the process of adaptation in the external market has been determined.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/242362
Appears in Collections:2020. Женщины-ученые Беларуси и Польши

Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.