Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/239570
Title: Стратегия безопасности при создании национальных брендов
Other Titles: Safety strategy at creation of national brands / E. B. Leanovich
Authors: Леанович, Е. Б.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Государство и право. Юридические науки
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2019
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Беларусь в современном мире = Беларусь у сучасным свеце : материалы XVIII Междунар. науч. конф., посвящ. 98-летию образования Белорус. гос. ун-та, Минск, 30 окт. 2019 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: В. Г. Шадурский (пред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2019. – С. 514-517.
Abstract: Дана характеристика основным рискам при создании национальных брендов. Показаны объекты интеллектуальной собственности, которые могут выступать национальными брендами. Приведены примеры зарубежной практики.
Abstract (in another language): The main risks connected with the process of national brands creation are described. The intellectual property objects as national brands are shown. Examples of foreign practice are given.
Description: Секция 10. Экономическая безопасность и интеллектуальная собственность
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/239570
ISBN: 978-985-566-826-9
Appears in Collections:2019. Беларусь в современном мире = Беларусь у сучасным свеце

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
514-517.pdf345,62 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.