Logo BSU

Статистика

Всего просмотров

Просмотров
Understanding Companies brand influence on Consumers in the age of Virtual Assistance and Artificial Intelligence: Master's Thesis / George Kwadwo Agyeman; Faculty of Economics; Department of International Management; Scientific supervisor Sergey Velesco 379

Всего просмотров за месяц

июня 2025 июля 2025 августа 2025 сентября 2025 октября 2025 ноября 2025 декабря 2025
Understanding Companies brand influence on Consumers in the age of Virtual Assistance and Artificial Intelligence: Master's Thesis / George Kwadwo Agyeman; Faculty of Economics; Department of International Management; Scientific supervisor Sergey Velesco 2 2 2 56 7 12 1

Загрузок файла

Просмотров
George Agyeman.pdf 116

ТОП-просмотров по странам

Просмотров
Соединенные Штаты 111
Германия 30
Китай 20
Канада 17
Соединенное Королевство 17
Индия 13
Россия 13
Австралия 10
Бельгия 9
Франция 9

ТОП-просмотров по городам

Просмотров
Houston 51
Ottawa 15
Tokyo 8
Wilmington 7
Ashburn 6
Beijing 4
Hanoi 4
Oakland 4
Shenzhen 4
Taipei 4