Logo BSU

Статистика

Всего просмотров

Просмотров
Understanding Companies brand influence on Consumers in the age of Virtual Assistance and Artificial Intelligence: Master's Thesis / George Kwadwo Agyeman; Faculty of Economics; Department of International Management; Scientific supervisor Sergey Velesco 299

Всего просмотров за месяц

января 2025 февраля 2025 марта 2025 апреля 2025 мая 2025 июня 2025 июля 2025
Understanding Companies brand influence on Consumers in the age of Virtual Assistance and Artificial Intelligence: Master's Thesis / George Kwadwo Agyeman; Faculty of Economics; Department of International Management; Scientific supervisor Sergey Velesco 7 1 5 9 1 2 0

Загрузок файла

Просмотров
George Agyeman.pdf 104

ТОП-просмотров по странам

Просмотров
Соединенные Штаты 58
Германия 29
Соединенное Королевство 17
Китай 15
Канада 13
Россия 13
Индия 12
Австралия 9
Бельгия 9
Италия 8

ТОП-просмотров по городам

Просмотров
Ottawa 11
Wilmington 7
Ashburn 6
Oakland 4
Shenzhen 4
Taipei 4
Cambridge 3
Colombo 3
Houston 3
Oslo 3