Logo BSU

Статистика

Всего просмотров

Просмотров
Understanding Companies brand influence on Consumers in the age of Virtual Assistance and Artificial Intelligence: Master's Thesis / George Kwadwo Agyeman; Faculty of Economics; Department of International Management; Scientific supervisor Sergey Velesco 361

Всего просмотров за месяц

апреля 2025 мая 2025 июня 2025 июля 2025 августа 2025 сентября 2025 октября 2025
Understanding Companies brand influence on Consumers in the age of Virtual Assistance and Artificial Intelligence: Master's Thesis / George Kwadwo Agyeman; Faculty of Economics; Department of International Management; Scientific supervisor Sergey Velesco 9 1 2 2 2 56 2

Загрузок файла

Просмотров
George Agyeman.pdf 112

ТОП-просмотров по странам

Просмотров
Соединенные Штаты 108
Германия 30
Китай 18
Соединенное Королевство 17
Канада 13
Россия 13
Индия 12
Австралия 9
Бельгия 9
Франция 9

ТОП-просмотров по городам

Просмотров
Houston 50
Ottawa 11
Wilmington 7
Ashburn 6
Tokyo 6
Oakland 4
Shenzhen 4
Taipei 4
Beijing 3
Cambridge 3