Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/239146
Title: Образовательная среда вуза в системе факторов профессионально-личностного развития будущих специалистов сферы культуры и искусства: диалектика внешнего и внутреннего
Other Titles: Educational Environment of Higher School in the System of Factors of Professional and Personal Development of Future Specialists in Culture and Art: Dialectics of External and Internal Space / Pereslavtseva L. I.
Authors: Переславцева, Лилия Ильинична
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Искусство. Искусствоведение
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2019
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Актуальные проблемы дизайна и дизайн-образования : материалы III Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 18–19 апр. 2019 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: О. А. Воробьёва (отв. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2019. – С. 55-62.
Abstract: В статье рассматривается проблема организации влияния средовых факторов. Акцентируется внимание на моделировании образовательной среды, способствующей личностному и профессиональному становлению будущих специалистов в вузе искусств и культуры.
Abstract (in another language): The article deals with the issue of the influence of environmental factors. The attention is focused on the modeling of the educational environment that contributes to the personal and professional development of future specialists in the higher school of arts and culture.
Description: Раздел 1. Теоретические и теоретико-методологические исследования в сфере дизайна и дизайн-образования = Section 1. Theoretical and methodological studies in the field of design and design education
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/239146
ISBN: 978-985-566-834-4
Appears in Collections:2019. Актуальные проблемы дизайна и дизайн-образования

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
55-62.pdf231,99 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.