Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/239125
Title: Роль коммуникативного дизайна в продвижении инновационного продукта
Other Titles: The Role of Communicative Design in Promoting Innovative Product / Zharkevich V. S.
Authors: Жаркевич, Владимир Сергеевич
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Искусство. Искусствоведение
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2019
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Актуальные проблемы дизайна и дизайн-образования : материалы III Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 18–19 апр. 2019 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: О. А. Воробьёва (отв. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2019. – С. 247-251.
Abstract: В статье рассматривается роль подготовки и применения профессиональных возможностей специалистов коммуникативного дизайна в разработке и продвижении на мировой рынок инновационного продукта.
Abstract (in another language): The article discusses the role of training and applying the professional capabilities of communicative design specialists in the development and promotion of an innovative product on the world market.
Description: Раздел 5. Теория и практика взаимодействия высших учебных заведений с промышленными предприятиями = Section 5. Theory and practice of interaction between higher education institutions with industrial enterprises
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/239125
ISBN: 978-985-566-834-4
Appears in Collections:2019. Актуальные проблемы дизайна и дизайн-образования

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
247-251.pdf217,98 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.