Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/239114
Title: Роль визуальных коммуникаций на примере торговой марки
Other Titles: The Visual Communications Role on the Example of a Trademark / Tsvirko A. S., Frolova N. Y.
Authors: Цвирко, Александра Сергеевна
Фролова, Наталья Юрьевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Искусство. Искусствоведение
Issue Date: 2019
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Актуальные проблемы дизайна и дизайн-образования : материалы III Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 18–19 апр. 2019 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: О. А. Воробьёва (отв. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2019. – С. 194-198.
Abstract: В статье рассматривается роль визуальных коммуникаций и дизайна как одного из важных действующих лиц в процессах трансляции образов. На примере нескольких белорусский торговых марок даётся анализ художественных и функциональных качеств.
Abstract (in another language): The article discusses the role of visual communications and design as one of the major participants in image transmission. On the example of several Belarusian trademarks, we analyze their artistic and functional qualities.
Description: Раздел 3. Практико-ориентированные исследования в дизайне = Section 3. Practice-oriented research in design
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/239114
ISBN: 978-985-566-834-4
Appears in Collections:2019. Актуальные проблемы дизайна и дизайн-образования

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
194-198.pdf216,08 kBAdobe PDFView/Open
194-198. Прил.pdf678,23 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.