Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/238216
Title: | Тэндэнцыі фарміравання і ўзаемадзеяння органаў дзяржаўнай улады ў Вялікім Княстве Літоўскім (другая палова XVI–XVIII стст.) |
Authors: | Бічун, В. М. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Государство и право. Юридические науки ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::История. Исторические науки ЭБ БГУ::ГРАМАДСКІЯ НАВУКІ::Гісторыя. Гістарычныя навукі |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Минск : БГУ |
Citation: | 76-я научная конференция студентов и аспирантов Белорусского государственного университета [Электронный ресурс] : материалы конф. В 3 ч. Ч. 3, Минск, 13–24 мая 2019 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: В. Г. Сафонов (пред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2019. – С. 720-724. |
Abstract: | У артыкуле разглядаюцца пытанні фармавання дзяржаўных органаў у Вялікім Княстве Літоўскім у кантэксце еўрапейскіх тэндэнцый таго часу. Характэрнымі рысамі палітычнага ўладкавання еўрапейскіх дзяржаў у XVI стагоддзі былі ўзмацненне ролі караля, які адмаўляўся ад склікання саслоўна-прадстаўнічых органаў і абапіраўся на разгалінаваны бюракратычны апарат, і пастаяннае войска. Гэта непасрэдна сведчыць пра фарміраванне ў Еўропе ў XVI стагоддзі цэнтралізаваных дзяржаў. Працэсы цэнтралізацыі не закранулі тэрыторыю Польшчы і Вялікага Княства Літоўскага. У артыкуле зроблена спроба прааналізаваць тэндэнцыі, якія спрыялі дэцэнтралізацыі на землях Польшчы і Вялікага Княства Літоўскага, тэндэнцыі фарміравання і ўзаемадзеяння органаў дзяржаўнай улады ў другой палове XVI – XVIII стагоддзях. |
Description: | Юридический факультет |
URI: | http://elib.bsu.by/handle/123456789/238216 |
ISBN: | 978-985-566-808-5; 978-985-566-828-3 (ч. 3) |
Appears in Collections: | 2019. Научная конференция студентов и аспирантов БГУ. В трех частях |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
720-724.pdf | 201,33 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.