Logo BSU

Просмотр "Научные конференции студентов и аспирантов" Заглавия

Перейти: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я

или введите несколько первых символов:  
Результаты 154 - 173 из 8326 < предыдущий   следующий >
Предварительный просмотрДата выпускаЗаглавиеАвтор(ы)
2004F-голоморфная секционная кривизна флаговых многообразийСакович, А. С.
2019Fake news and vague laws: are anti-fake news laws an effective remedy or a fake solution?Rusak, A.
2018Fake news phenomenon: social media surveySidortsova, E. A.
2017Fallacies in consumer credit advertisingGeshtaryova, L.; Pavlyukovich, K.
2015Fashion brand: role of image in fashion marketingFetisova, A. R.
2013Features of economic terminological expressions in the english languagegSukhodolskiy, Artyom
2016Female leaders to remove gender biasКоваленко, Я. А.
2013Feminism in business cultureБеленькая, Я.; Викторчик, Е.
2018Forensic linguistics: psycho-linguistic issues of “extremist text” examinationPavlyukovich, B.; Tihonchenko, M.
2018Formation of intercultural communicative competence through teaching the national style of communicationDrobushevich, A.
2015Franchising as a key to success in businessЛавникевич, В. О.
2014Franchising as a model for doing businessФоменок, Н.
2017Franchising as a special way of doing business in the Republic of BelarusTrostyanko, P. A.
2015Frauen in der politikБелова, Д. В.
2016Free CRM for small business comparative analysisMiniukovich, О.; Osipovskaya, А.
2023French loanwords in modern English: peculiarities of the assimilationKosareva, A. V.
2021From e-Government to u-Government: Challenges and OpportunitiesShimchuk, N.; Zhuiko, G.
2014Gambling: to be or not to be?Логвинова, М. В.; Хоменкова, Д. Д.
2014Gender differences in workplace communicationАльциванович, К. К.
2019Gender problems in marketingKonovalova, E. D.