Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/235295
Title: Дискурс­анализ управленческого потенциала рекламы
Other Titles: Discourse analysis of advertising management potential / A. V. Trahanov, S. A. Shilina
Authors: Траханов, А. В.
Шилина, С. А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2019
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка - 2019: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 21­й Міжнар. навук.­практ. канф., Мінск, 14–15 ліст. 2019 г. / рэдкал. : В. М. Самусевіч (адк. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2019. – С. 364-367.
Abstract: В материалах рассматриваются актуальные вопросы дискурс­анализа такого аспекта рекламы, как брендинг региона. Поднимается проблема эффективности управленческого потенциала рекламного сообщения в плане воздействия на его получателя. Определяются параметры успешности рекламы в брендинге региона, создающие привлекательный образ территории.
Abstract (in another language): Materials are considered with topical issues of discourse analysis of such aspect of advertising as branding of the region. The article raises the problem of the effectiveness of the management capacity of the advertising message in terms of impact on the recipient of the message. The parameters of advertising success in branding of the region, creating an attractive image of the territory, are determined.
Description: Раздзел IV. Медыя ў развіцці камунікацыйнай прасторы горада
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/235295
ISBN: 978-985-566-882-5
Appears in Collections:2019. Журналістыка – 2019: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
364-367.pdf329,77 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.