Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/235289
Title: Какие организационные задачи решают корпоративные медиа и как оценить их эффективность?
Other Titles: What organizational tasks do corporate media solve and how to evaluate their effectiveness? / H. A. Navumenka, J. O. Herman
Authors: Науменко, А. А.
Херман, Ю. О.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2019
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка - 2019: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 21­й Міжнар. навук.­практ. канф., Мінск, 14–15 ліст. 2019 г. / рэдкал. : В. М. Самусевіч (адк. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2019. – С. 344-348.
Abstract: В работе рассматриваются комплексные организационные задачи, в решении которых участвуют корпоративные медиа. Ключевые задачи сгруппированы по направлениям для более точной диагностики влияния корпоративных медиа на решение этих задач. Приводятся наиболее востребованные у создателей корпоративных медиа методы оценки эффективности и получения обратной связи.
Abstract (in another language): The research deals with complex organizational tasks, which involve corporate media. The key tasks are grouped into areas for a more accurate diagnosis of the impact of corporate media on the solution of these organizational problems. The most popular and popular methods of evaluating the effectiveness and receiving feedback from the creators of corporate media are presented.
Description: Раздзел IV. Медыя ў развіцці камунікацыйнай прасторы горада
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/235289
ISBN: 978-985-566-882-5
Appears in Collections:2019. Журналістыка – 2019: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
344-348.pdf334,13 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.