Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/235275
Title: Интернет­видео в репрезентации имиджа нации
Other Titles: Internet video in the representation of national image / Tsai Peyen
Authors: Цай, Пэйен
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2019
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка - 2019: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 21­й Міжнар. навук.­практ. канф., Мінск, 14–15 ліст. 2019 г. / рэдкал. : В. М. Самусевіч (адк. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2019. – С. 287-290.
Abstract: На фоне популярности видео в трансграничном пространстве социальных сетей формируется новая аудитория, восприятие которой обусловлено спецификой употребляемого мультимедийного контента. В данной работе рассматривается проектирование интернет­видео как один из способов формирования имиджа страны и/или нации в цифровой среде, сделан акцент на гибкость и управляемость транслируемых образов и ценностей.
Abstract (in another language): Amid the popularity of video in the cross­border space of social networks, a new audience is forming, the perception of which is due to the specifics of the multimedia content used. This article discusses the design of Internet video as one of the ways to build the image of a country and / or nation in a digital environment, focuses on the flexibility and controllability of broadcast images and values.
Description: Раздзел III. Тэлебачанне і радыё сёння: спецыфіка трансфармацыі беларускага эфіру
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/235275
ISBN: 978-985-566-882-5
Appears in Collections:2019. Журналістыка – 2019: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
287-290.pdf336,35 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.